Urząd prowadzący portal pdwd.pl zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Status pod względem zgodności
Strona internetowa pdwd.pl jest:
🟢 Zgodna z ustawą
Strona spełnia wszystkie wymagania określone w ustawie z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Data publikacji i aktualizacji
- Data publikacji strony internetowej: [wpisać datę]
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: [wpisać datę]
Informacje zwrotne i kontakt
W przypadku problemów z dostępnością strony prosimy o kontakt:
[DANE URZĘDU – uzupełnić zgodnie z zakładką „Dane kontaktowe”]
Osoba do kontaktu w sprawie dostępności: [imię i nazwisko, e-mail, telefon]
Na wiadomości odpowiadamy w ciągu maksymalnie 7 dni.
Procedura wnioskowo-skargowa
Każdy ma prawo do:
- Zgłoszenia uwag dotyczących dostępności cyfrowej,
- Zgłoszenia żądania zapewnienia dostępności cyfrowej,
- Wnioskowania o udostępnienie informacji w formie alternatywnej.
Wniosek można złożyć drogą elektroniczną, telefonicznie lub pisemnie.
Jeśli urząd nie zapewni dostępności lub formy alternatywnej w terminie 7 dni, wnioskodawca ma prawo złożyć skargę do:
Rzecznika Praw Obywatelskich
strona: https://www.rpo.gov.pl
Dodatkowe informacje
Strona została zaprojektowana z myślą o pełnej zgodności z wytycznymi WCAG 2.2 na poziomie AA.
Portal udostępniany jest przez zgodnastrona.pl, która zapewnia techniczną zgodność z wymaganiami ustawy o dostępności cyfrowej.